FinnSnack Oy omaa vankat perinteet tiiliuuneista, ruisleipomisesta kuin myös innovatiivisesta tuotekehityksestä. Esimerkkeinä NaperoNaksut sekä Ruislastut jo vuosituhannen vaihteesta.

Olemme tehneet pitkän noin viiden vuoden kehitystyön, jotta Ruistasku (rekisteröity tavaramerkki) on saatu nykyiseen muotoonsa. Mukana ovat olleet matkan varrella niin VTT, johtavat maan asiantuntijat niin tekniseltä kuin ravitsemuspuolelta ja FinnSnackin työntekijät ja hyvät tavarantoimittajamme.

Paljon on tehty ja samalla kehitytty. Tarkalla korvalla ravitsemusalan asiantuntijoita kuunnellen olemme saaneet paljon aikaan. Jossain vaiheessa saimme myös hyvän kannustuksen; tämä pitäisi saada lakisääteiseksi. Sanoja, jotka valoivat uskoa valitsemallemme tielle.

Kaikista poluista olemme valinneet aloitukseen Ho-Re-Ca -sektorin, sillä haluamme tuoda monipuoliset ja monikäyttöiset ruistasku-välipalamme kaikkien ikäluokkien laitosruokailuun ja välipaloihin ja sitä kautta sitten muihin jakelukanaviin. Tuotteiden kantavia argumenttejä ovat sydänmerkki useissa tuotteissa, runsaskuituisuus, osissa proteiinin lähde, vegaanisuus ja erityisesti herkullisuus. Tarjolla on aluksi juustoinen, marjaisa ja kasvisvaihtoehto. Kaikilla tuotteilla on oma tärkeä osansa ruokavaliossamme.

Nyt on aika jakaa ilosanomaamme kaikkien tietoisuuteen. Siinä Te voitte olla meille puolestaan suureksi avuksi. Nöyrästi työtämme tehden.

Hyvän Olon Leipuri / toimitusjohtaja

Eero Koivisto

Kenttätyötä tekee teidän monen jo tuntema Janne Koskinen Tuottamo Oy:n kautta ja hänen yhteystietonsa löytyvät täältä.